REALIZACJE

BMW

Z prac zewnętrznych zostało wykonane:

  • Mycie auta oraz przestrzeni między drzwiowych
  • Mycie felg, szyb
  • Nałożenie dresingu na opony
  • Nałożenie wosku na lakier Collinite

Z prac wewnętrznych:

  • Dokładne odkurzanie oraz wydmuchanie wszelkich nieczystości z trudno dostępnych miejsc
  • Czyszczenie i impregnacja skór
  • Pranie wykładzin
  • Czyszczenie plastików
  • Mycie szyb

mercedes

Z prac wewnętrznych wykonane zostało:

  • Dokładne odkurzanie oraz wydmuchanie wszelkich nieczystości z trudno dostępnych miejsc
  • Czyszczenie plastików za pomocą pędzelka
  • Czyszczenie skór za pomocą Colourlock-a
  • Pranie dywaników oraz wykładzin
  • Czyszczenie podsufitki
  • Mycie szyb

Z zewnątrz:

  • Dokładne mycie nadwozia oraz przestrzeni między drzwiowych
  • Mycie felg
  • Glinkowanie lakieru
  • Korekta, której celem było jak najmniejsze “zdjęcie” lakieru przy jak największym usunięciu rys
  • Nałożenie powłoki ceramicznej OPTI – COAT
  • Optimum Gloss – Coat na lakier (na okres 3 lat)
  • Mycie szyb oraz ich przygotowanie pod nałożenie niewidzialnej wycieraczki na wszystkie szyby firmy GLACO
  • Dresing “poszedł” na wszystkie zewnętrzne plastiki oraz opony

mercedes

S- Klasa po auto detailingu wewnętrznym.

Zakres prac:

– odkurzanie

– czyszczenie podsufitki oraz plastików

– szczoteczkowanie ( czyszczenie skór ) systemem #Colourlock#

– pranie wykładzin i komory bagażnika #Karcher#

– mycie szyb na zewnątrz i wewnątrz

 

mercedes

Na prawie tydzień zagościł u mnie Mercedes więc trochę czasu było aby zająć się Nim od zewnątrz i wewnątrz a było co robić…  .

A więc po kolei.

Z zewnętrznych prac robione było:

– detailingowe mycie na dwa wiadra (przestrzenie między drzwiowe i felgi to norma)

– glinkowanie (oczyszczanie lakieru z asfaltu)

– dwu etapowa polerka (pierwsza miała za zadanie zdjąć jak najwięcej rys a druga finiszowa miała nadać  jak największy połysk)

– polerowanie chromów

– kolejne mycie auta w którym zastosowana była “ścieżka zdrowia” czyli przygotowanie lakieru (jedna z najważniejszych rzeczy) pod aplikacje powłoki ceramicznej ( dzięki której powłoka ceramiczna dobrze zwiąże się z lakierem) czyli usunięcie past polerskich i na koniec odtłuszczenie powłoki lakierniczej.

– aplikacja powłoki ceramicznej Optimum Gloss- Coat ( na lakier i przestrzenie między drzwiowe)

– aplikacja Opti-Seal, sealant to świetny booster powłok który jednocześnie przedłuża żywotność i silnie podbija hydrofobowość

– mycie szyb i odtłuszczenie

– nakładanie niewidzialnej wycieraczki na wszystkie szyby Glaco

– dresing na opny

– quick detailer na felgi

Wewnątrz następujące prace:

– wydmuchanie zewsząd “Tornador-em” wszelkich nieczystości

– gruntowne odkurzanie ( żaden okruszek nie ma prawa zośtać)

– czyszczenie podsufitki

– pranie wykładzin i dywaników

– czyszczenie skór systemem Colourlock Strong Cleaner

– aplikacja Colourlock Leder Versiegelung- środek tworzy przezroczystą ochronną warstwę. Środek jest oparty na technologii polimerowej

– czyszczenie plastików

– mycie szyb od wewnątrz

Porsche

Porsche po detailingu wnętrza.

Prace jakie zostały wykonane:

– wydmuchanie wszelkich nieczystości z trudno dostępnych miejsc

– odkurzanie

– czyszczenie plastików

– pranie wykładzin #Karcher#

– czyszczenie podsufitki

– czyszczenie skór #Colourlock Strong Cleaner#

– zabezpieczanie skór #Colourlock Leder Versiegelung#

– mycie szyb

Z zewnątrz nałożenie aktywnej piany na nadwozie, po opłukaniu mycie na dwa wiadra. Mycie przestzeni między drzwiowych oraz felg. Na koniec aplikacja quick detailer-a na lakier, mycie szyb i nałożenie dresingu na opony.

BMW

BMW po kompleksowym auto detailingu zewnętrznym.

Z prac wykonane zostało:

-Detailingowe mycie nadwozia, przestzreni między drzwiowych oraz felg

-glinkowanie w miejscach gdzie było to konieczne

– osuszanie

– cały proces przygotowania lakieru pod nałożenie powłoki ceramicznej ( odtłuszczenie za pomocą IPY- alkohol izopropylowy)

– Na koniec odtłuszczenie lakieru zostało przeprowadzone preparatem Nanolex EX. To nieściernypreparat czyszczący, który usuwa oleje, poleruje pozostałości po zabrudzeniach, zmywa tłuste ślady i inne cząsteczki, dzięki czemu nakładana póżniej powłoka może się prawidłowo związać z powierzchnią lakierowaną.

– Nałożenie powłoki ceramicznej Nanolex Si3d

– po wcześniejszym przygotowaniu ( polerowaniu i odtłuszczeniu) nałożona została niewidzialna wycieraczka na wszystkie szyby od firmy Glaco.

– nie pominięte zostały również felgi na które nałożona została powłoka kwarcowa Tenzi Q10